Гаранция, ремонт и условия
Гаранционно обслужване:
- Гаранционният срок е описан в описанието на продукта.
- Гаранцията покрива всички повреди и дефекти, които са произлезли в следствие на нормална употреба на устройството.
- Гаранцията не покрива повреди произлезли в следствие на удар, опит за отстраняване на проблем от клиента или трети лица, намокряне и други условия описани в гаранционната карта.
- Степента на водоустойчивост и прахоустойчивост на водоустойчивите модели е “IPX4”, моля запознайте с дефиницията на степента и гаранционното обслужване.
- Метод за изпращане по подразбиранечрез Еконт Експрес.
- Търговецът не носи отговорност за повредени водоустойчиви модели от вода в следствие на неизпълнение на инструкциите за ползване и не плътно затваряне на уплътнителните гумички.
При връщане на продукт с цел гаранционно обслужване:
Устройство за сервиз (поправка или замяна) се приема само и единствено в цял вид в комплект с всички аксесоари към него:
- Оригиналната кутия на продукта
- Гаранционната карта
- Товарителницата издадена от куриера за заплатеният продукт (тя удостоверява датата на закупуване на продукта)
- Попълнени данни в гаранционната карта и попълнен “Формуляр за гаранционен сервиз на продукт”, който се намира на гърба на гаранционната карта
Процедурата по изпращането на продукт за гаранционен сервиз е следната:
- Попълнете данните си в гаранционната карта, както и формуляра за гаранционен сервиз на продукт (на гърба на гаранционната карта).
- Прикрепете товарителницата към гаранционната карта и я поставете в кутията на продукта.
- Изпратете продукта до офисът на Еконт от който сте го получили (можете да видите офисът на товарителницата).
- Продукта ще бъде прегледан от нашият технически екип в срок от 3 до 7 работни дни за да установим неговото състояние.
- След като проблемът бъде констатиран продукта ще бъде ремонтиран или заменен с нов в срок от 7 до 30 дни.
*Всички гаранционни дефекти проявили се в срока на гаранцията се отстраняват безплатно или продукта бива заменен с работещ в рамките на 7 до 30 работни дни. (По време на поправката/замяната на продукта гаранционният срок не се отброява).
*Транспортните разходи към нас се заплащат от страна на клиента. При констатиране на дефект, причинен от клиента и случай на непризнаване и отпадане на гаранцията, сервизът издава констативен протокол с цени за негаранционен ремонт или замяна. Диагностиката на продукта е безплатна за клиента.